NESPORAZUM


Moja životna sapatnica i ja, pored toga što dijelimo zajednički život, dijelimo i mnoge druge stvari. Tako ona ima svoju omiljenu šolju za kafu, ja svoju; ona svojim žiletom brije noge, ja svojim bradu, ona ima svoj šampon koji miriše na jasmin i divlje jabuke, a ja svoj koji je, kako kaže etiketa, načinjen od koprive. Knjige ne dijelimo na moje i njene. Dijelimo samo ljubav prema knjigama. Međutim, kada je iz štampe izašla nova Demićeva knjiga („Trezvenjaci na pijanoj lađi“), nismo mogli da se dogovorimo ko će se od nas prvi latiti čitanja pa smo kupili dvije identične knjige. Ili sam barem ja tako mislio. Uvjeren sam, međutim, da je došlo do nesporazuma i da nisu u pitanju dvije iste knjige, jer je mojoj životnoj sapatnici nakon čitanja sve bilo kristalno jasno, dok ja, ni nakon drugog čitanja, nisam shvatio šta je pisac želio da kaže.

 

Objavljeno u časopisu MaxMinus broj 13, strana 17.

4 mišljenja na „NESPORAZUM

Ostavite odgovor

