SLOVO O KNJIZI „JA, REVOLUCIONAR“


Zdravo. Ja sam čovjek.
Radim i teglim kao konj, tvrdoglav sam i uporan kao magarac. Iskorištavaju me kao cvrčak mrava, pa sam često žrtveni jarac ili, po potrebi, ovca za šišanje. Ponekad sam odvratan poput svinje, ali uglavnom sam samo lukav kao lisica. Prepreden i snalažljiv moram da budem da bih preživio. A preživjeti nije lako kad živiš kao pas.
Zdravo. Ja sam čovjek.

…tim je riječima mladi autor Berislav Blagojević najbolje opisao vlastite poruke koje vješto ubacuje u svoje prozne strukture. On je književni revolucionar, na putu prema pravdi. Negira postojeće prepreke do cilja, i neće ga zasmetati ukoliko ispadne smiješan. Istini koju autor proklamira, može se samo glupan nasmijati. Bilo u lice, bilo iza leđa…

(Daniel Radočaj)

Objavljeno na: urbanarijec 01.01.2011.

Ostavite odgovor

