BUDIŠIN / BAUCEN


Dugo je putovanje do tebe, a

I ti si prevalio hiljadu godina

Preko zidina i staza popločanih;

Tu gdje su se Germani i Sloveni

Vijekovima ljubili i klali naizmjence,

Tu gdje su nebrojene horde palile

I ostavljale svoje paganske kosti

Da strče iz zemlje kao jaglaci,

Tu gdje se hljeb natapa u crnom pivu,

A tle u krvi junačkoj i kukavičkoj.

Sada znam zašto si tako spokojan

I zašto su tvoja jutra tiha,

Ispunjena tek isplakanim molitvama

Koja na svim jezicima zvuče isto:

Ti si veliko, prekrasno groblje

I predaka i potomaka

I pobjednika i pobijeđenih

I oni koji su te vidjeli

Doći će ponovo

Jer svi se na groblje

Neumitno vraćamo.

Budišin/Baucen (Njemačka), jun 2006.

* Objavljeno u novom broju časopisa „Nova zora“.

16 thoughts on “BUDIŠIN / BAUCEN

  1. eto imala sam nameru ostaviti neki pametan komentar, ali sam pre toga pročitala sve druge komentare, i posle Maštovanovih mudrih reči pala sa stolice…
    ništa od komentara.

    • hvala na ne ljutnji….ti super pišeš, u to sam se uvjerio…tvoja Lakost se ne može mjeriti sa ovim teškim stvarima…znaš, proveo sam čitav život žvačući onu riječ Istina, spremnu da je saspem svakome u lice i teška srca sam je progutao kad sam saznao da nije bitno u životu otkriti Istinu, već treba otkriti Zabludu…i bilo je lakše, kad ustvari saznaš…:-)

Ostavite odgovor

