PRIČA „KRIK“ U VEČERNJIM NOVOSTIMA


Objavljeno 08.04.2012.

40 thoughts on “PRIČA „KRIK“ U VEČERNJIM NOVOSTIMA

  1. Poznajem pricu, Citala sam je vec nekoliko puta. Urezala mi se u secanje.
    Drago mi je da je objavljena u vecernjim novinama. Cestitam Bero.
    Veliki mrazno-suncani pozdrav sa Alpa, prekrivenih svezim osmoaprilskim snegom 🙂

  2. Ovo je jedna od prvih priča koje sam pročitala na tvom blogu i ostavila je tako dubok trag u meni da je se veoma često setim, želeći i sama da odem u neku šunu i kriknem tako snažno i da mi bude lakše: )))

    čestitam ti, Berislave i radujem se zbog tebe: ))) Bravo!

    • Силвана, наравно да нисам срећан због суза, али због изазваних емоција јесам. Надам се да се разумијемо и да ми не замјерите. Хвала Вама на осјећајности!

      • Верујем да смо се разумели 🙂 Неко ко пише као Ви и неко ко ужива у написаним речима попут Ваших… Тешко да се не разумемо 🙂 🙂 🙂

  3. Svaka čast, odlična je. Očekuješ da će se desiti ne znam šta, a u stvari dešava se “samo“ život. Na malo neobičan način, ali… Zar nema svako od nas neku svoju šumu u koju trči kako bi se kasnije vratio da živi… “Preko odbrambenih nasipa donjih kapaka…“ Jako dobro.

  4. prvo sam je pročitala u večernjim, pa sam se sjetila da te „poznajem“ sa Sarinog bloga 🙂
    volim kratke priče, a ova je odlična.
    pozdrav

  5. Povratni ping: Waters deep – Brad « Šta da slušam danas

Ostavite odgovor

