„PREŽIVJELI“ – NOVA PRIČA U NEDELJNIKU „NIN“


Objavljeno u NIN-u, br. 3215 od 09.08.2012. (str. 61)

Dostupno i na portalu 6uka.com (latinica)

37 mišljenja na „„PREŽIVJELI“ – NOVA PRIČA U NEDELJNIKU „NIN“

  1. Прођох кроз агонију, врло реалистички и тешко. Свака Вам част, овако сам се осећала кад сам први пут читала неке од наших великих писаца. Бериславе, Ви само пишите, пишите и пишите…

  2. E, sad, ako ja stalno budem ponavljala jedno te isto, ispašće da nemam ideja, ili da sam dosadna, pa će i komplimenti koje ti dajem imati manju vrijednost, jer dolaze od dosadne i nemaštovite osobe..hahahaha, ovo ja odgovaram na tvoju odličnu priču , super 🙂

  3. druze, izem ti temu !
    prodjoh i kroz streljanje…. i sta sad, treba da sam sretna sto si samo napisao pricu ?!
    daj, unormali se malo…! gde ti je tu svetla buducnost….?!
    🙂

  4. Odlicna prica , Bero. Bas sam se zamislila kako je bilo kome kada zna da ce sutra, prekosutra, za par dana umreti, a jos nista nije ni skrivio ni prozivio. I kako bih se osecala da se nadjem u slicnoj situaciji…

  5. Znas, Bero juce sam ja bila skoro kao na streljanju, i zamisli prezivela sam a nisam se nadala … tako da ce ova tvoja prica meni kao i deveti avgust ostati zauvek u secanju…

  6. Pokusaj je dobar — i sam volim da „udjem u glavu“ i da pisem u prvom licu potpuno razlicitih ljudi: ubice, kurve, starice, mladica… — ali mislim da je rezultat nedovoljno dobar.

    Ovakvo je razmisljanje tridesetogodisnjaka, ne osamnaestogodsinjaka. Osamnaestogodisnjaci su besmrtni (u svojoj uobrazilji), cak i kad „znaju“ (tj. objasnjeno im je) da smrt dolazi sutra.

    Ne vidim ni zasto je osudjenik morao da ima samo osamnaest godsina. Zbog dramatike besmisla rata? Preterano. Mogao je bas biti tridesetogodisnjak koga ubijaju mladji od njega jer je nekonformista, cudak koji sa zgarista spasava/krade knjige. Izgubila bi se doduse banalna opaska o „nezasicenosti tresnjama i devojackim grudima“, ali prica bi bila kompaktnija, autenticnija, bolja.

  7. Čitam danas NIN kad bogami ima šta i vidjeti 🙂 Svaka čast! Meni se priča veoma svidjela. Još samo objavljivanje u Politici i da živimo u XX vijeku već bi bio slavno i hvaljeno pero 🙂

  8. Uf, mnogo su ti sitna slova. Sutra kad podignem naočare, one „starčke“ ,za ljude sa kratkim rukama, ili bliskim monitorom :-), nadam se da ću moći da ih prepoznam 🙂
    Pozdrav

  9. Uf, zvuči morbidno, ali pronađem često neka, meni bliska, raspoloženja u ovako mračnim temama. Mračna mi duša.
    Inače, ne bih ostavljala komentar da nije ovih što ne vide sitna slova. Jedan trik u ovakvim situacijama može da pomogne (ako opet budeš postavljao nešto ovako sitno) – Ctrl (levom rukom), a onda desnom +. Što više puta pritisneš + to se više slika na monitoru uvećava.
    Mislim, ja ovaj trik nisam imala potrebe da koristim i pored mojih „dobrih“ godina (baš sam ponosna).

Ostavite odgovor

