JA, REVOLUCIONAR – TEATARSKA IMPROVIZACIJA U VROCLAVU


Ja Rewolucjonista

   U ponedeljak, 02. marta u Vroclavu će biti upriličena teatarska improvizacija bazirana na priči „Ja, revolucionar“. Scenario potpisuje Kuba Tabisz, a likovno rješenje Violetta Łata.

JA REWOLUCJONISTA

„Mówienie prawdy
w czasach uniwersalnej ułudy
jest rewolucyjnym aktem“

George Orwell

Nie prosiłem o to. Zostałem tak nauczony. Człowiek rodzi się z czymś, ale reszty musi się nauczyć sam. Na początku niewinny, uczciwy, nie skażony, sprawiedliwy, później przez całe życie uczy się kłamać lub naginać fakty. Niektórzy twierdzą, że niemówienie prawdy jest specjalną umiejętnością, w ten sposób staje się mniejszym złem niż zwykłe kłamstwo. Nie jestem tego taki pewny. Ale na pewno jestem prawdziwym rewolucjonistą, choć nigdy nie trzymałem broni w mojej dłoni. Orwell mi świadkiem. Jeśli to nie starcza spytajcie Pana Boga.

(Berislav Blagojevic I, the revolutionary)

Scenariusz: Kub Tabisz
Grafika: Violetta Łata

Više informacija OVDJE

2 thoughts on “JA, REVOLUCIONAR – TEATARSKA IMPROVIZACIJA U VROCLAVU

Ostavite odgovor

